نمادهاي شيطان پرستي
به نام آنکه هست و هستی از هست آن هست شد
« نمادهاي شيطان پرستي و ظهور آنها در عرصه جامعه »

كلمه شیْطان از ماده "شطن" گرفته شده، و "شاطن" به معناى "خبيث و پست" آمده است، و شيطان به موجود رانده شده، سركش و متمرد اطلاق مى شود و به معنى روح شرير و دور از حق ، نيز آمده است."شيطان" اسم عام (اسم جنس) است ، در حالى كه "ابليس" اسم خاص (عَلَم) مى باشد، و به عبارت ديگر شيطان به هر موجود موذى و منحرف كننده و طاغى و سركش ، خواه انسانى يا غير انسانى مى گويند، ونام ابليس در باورهاي اسلامي شيطان,به معناي كسي كه ادم را فريب داده است.شيطان به موجود موذى و مضر گفته مى شود، موجودى كه ........
.::: متن کامل در ادامه مطلب :::.
ما را شب دیدار بود هر شب جمعه